A što se tiče puta prema Ledincima, osim biciklističkog saobraćaja prema Beočinu i dalje, to je takođe i glavni pravac za uspon na Frušku goru, daleko bezbedniji od uspona sa Paragova za Venac... Šta da ti kažem, možda se ljudi koji voze bicikle jednostavno plaše manje od tebe.
Evo čisto da proverim da li je stanje danas isto kao što je uvek i bilo, bacio sam pogled na google maps - i gle čuda, Kamenica se i dalje spušta do Dunava i nije naročito teško uspeti se biciklom od parka do centra Kamenice i dalje. To što za vas gore na brdu bicikl nije baš poželjno sredstvo jeste nezgodno, ali sami ste birali tu da živite, i vaša situacija ni najmanje ne utiče na konstantan biciklistički saobraćaj preko Mosta Slobode onih koji nemaju takav problem.
za kamenicu i dalje kaže trt
Eventualno dalje po ravnom uz dunav i može ali je extra opasno zbog gustog saobraćaja a naročito kamiona.Ja ne bi išao nikad prema ledincima biciklom da na 30 cm redovno prolaze šleperi pored mene.
Ja sam skoro svaki dan u kamenici i nesećam se da sam video ijednog biciklistu.Iz onog gornjeg dela oko poicijske škole može da se ide tu po kraju dok se ne krene nizbrdo onda nema nazad a u ostalom delu su uglavnom uzbrdice da se moj skuter od 6 konja ,50 kubika koji ide 65 na sat veoma muči i troši 30% više goriva.Biciklom mislim da je nemoguće.
Koliko se sećam ti već nekoliko godina imaš ovde besne i agresivne komentare protiv biciklista, tako da ti ova sad gandijevska kuknjava baš i ne priliči.
pricao sam nacelno o stavu, o nacinu komunikacije i ponasanja. vas sopstveni komentar i ton ophodjenja potvrdjuju da sam bio u pravu. nema slusanja, nema komunikacije, razumevanja, empatije. svako gleda samo sebe i cak nije u stanju ni da cuje onog drugog a kamoli da pokusa da sagleda i njegovu stranu price
eto, ja o ovom konkretnom zahtevu koji se tice mosta Slobode nisam ni reci rakao, ali sam od vas ipak dobio "odgovor" na tu temu
ja sam kao klinac (pa i malo kasnije) redovno isao bas preko tog novog mosta do kamenickog i nazad. vrlo retko smo ili preko Titovog. jel se seca neko uopste kako je bilo prelaziti biciklom taj most?
sprega sa vlascu je posebna prica i bolje u to da ne ulazimo
ja sam ovde govorio o tome kako su se u NS ljudi podelili na zaracene tabore: bicikliste, pesake i vozace - kao da te tri uloge nisu prisutne u vecini pojedinaca. dajte malo civilizovanog ponasanja i razumevanja za druge (i drugih za vas) pa ce svima biti lakse. govorio sam o tome kako je i jedna tako lepa ideja, kao promovisanje biciklizma, u NS uspela da se izvrgne u ruglo. kako su "biciklisti" postali gori od motorasa. zapravo kako je ceo diskurs i klima u drustvu takva da na povrsinu uvek izbijaju najgori porivi. u Cambridge su tehnicki uslovi za bicikliste mnogo losiji, ali su ljudski odnosi u saobracaju mnogo bolji. nema nepotrebnog "kur.enja", nema divljanja i isterivanja "svojega" po bilo koju cenu...
mozda sam i u krivu i mozda je problem opstijeg karaktera i treba uzroke traziti na drugom mestu. ali nesporna je cinjenica da odnosi pesak-biciklista-vozac nisu normalni
Pošto nam u ovom gradu svakog dana neko izleće na biciklističke staze a komunalci su na njih postavili saobraćajne znakove koji se kose s propisima i zdravim razumom da bi neko na njima uzeo gomilu para, nismo ni približno dovoljno militantni. To doduše ima veze i sa ovom inicijativom, koja je toliko duboko u džepu gradske vlasti da im samo zvonce viri.
tamo gde masa preuzme inicijativu - tamo srece nema
shalu na stranu - niko nije veci pobornik bicikla kao prevoznog sredstva od mene. ja svuda idem bajsom, osim ako idem peske. naravno vece razdaljine voz, avion, brod isl.
al Srbija je chudo - u Srbiji cak i nesto poput ovakve plemenite ideje moze da se preobrazi u nesto ruzno. umesto promoviasanja biciklizma, Inicijativa promovise bahatost i bezobzirnost prema drugima. kako je vreme prolazilo "militantne" izjave postajale su sve otvorenije. da ne govorimo o komentarima "pobornika biciklizma" na portalima - ukljucujuci i lika koji je rekao kako ce da gazi mame sa kolicima na biciklistickoj stazi!
u normalnim zemljama stvari su normalne. u Srbiji ljudi mogu da se podele na pesake, vozace i bicikliste - iako vecina ljudi spada u sve tri kategorije
o vozacima elektricnih trotinet ovde ne bih da pocinjem. to je posebna diskusija
Pa mi ovaj već koristimo, ne treba nam drugi, hvala! A plaća onaj ko puteve oštećuje, znači opet vi... Zagađenje i opterećenje zdravstvenog sistema dobijete za džabe.
Fama o biciklistima. Most Slobode ne može da se tek tako prefarba u bezbednu biciklističku stazu. Tražite novi, ekskluzivni biciklistički most pa se vozajte po njemu. I platite ga iz svog džepa, kao što automobilisti plaćaju za puteve. Nisam protiv vašeg okupljanja ako se iskoristi da vas neko edukuje o saobraćajnim propisima i kulturi. To bi zaista svima donelo dobrobit ili bi makar umanjilo štetu.
Prosto je neverovatno kakve se sve neznalice javljaju na ovu temu, od insistiranja na prsluku i kacigama u gradskoj vožnji do ovakvih gluposti... Sa Mosta Slobode se silazi rampom pre tunela, pa kroz Kamenički park za Kamenicu i dalje. Stotine ljudi to radi svakog dana, a mnogi su poput mene to radili još kao osnovci.
o kojim "pravima i interesima" drugih pričaš? o naslednom pravu vozača automobila na sve saobraćajne trake na mostu? ili o tome da ne uvažavamo potrebu da biciklisti treba da pređu sa bačke na sremsku stranu grada, da dođu do kameničkog parka ili dođu iz kamenice na posao biciklom, da sportski biciklisti idu u trening na frušku goru i slično? ideju su promovisale mudre glave FTN-a, pa neka to izguraju do kraja.
obično parče staze na već postojećem mostu, da čovek ne poveruje, kao da treba da konstruišu svemirsku krstaricu.
Jedino ovde može da se desi da ljudi voze bicikle preko mosta 40 godina i još uvek moraju da mole vlast da prepozna da je to potreba i jednostavno postojeće stanje.
Bilo bi lepo kada bi odvojili malo vremena od te voznje da odrze koji cas o tome kako se vozi bicikl,gde se vozi,kada imaju prednostu saobracaju a kada ne...
baš me zanima koji će biciklista da prođe 2 puta kroz tunel.Prvi put da a drugi nikad zbog tolke buke da je to zastrašujuće za sve koji nisu u autu ili imaju kacigu.Zato i biciklisti ni ne prolaze kroz tunel.A izbog toga posle tunela nema gde da se ode
Šta će posle tunela ,Na onu uzbrdicu ka kamenici niko ne može da izvuče a i kolovoz je motoput gde je zabranjena vožnje biciklovima i ograničenje sa 110 na 80.
Neće ni 1 promil kameničana ići mostom.Isto ko i sad .Ide poneki rekreativac iz grada da se voza a to meže i preko ona druga 2 mosta
Zahtevamo da svi biciklisti polazu vozacki ispit da poznaju znakove i prvu pomoc. Da svi biciklisti nose posle 17h prlsuk da se vide i da svetlosna signalizacija bude ispravna.
Uvesti obavezan lekarski pregled i polaganje poznavanja propisa za bicikliste.
Mlađima od 18 i starijima od 65 zabraniti da voze po putu gde nema biciklističke staze.
Obavezno nošenje fluo prsluka i biciklističke kacige.
Kazne iste kao i za sve druge vozače mopeda ili motocikala.
U Petrovaradinu ne postoji ni jedan metar biciklističke staze i vjerovatno nikada neće ni postojati jer niko o tom problemu ne vodi brigu.Novi Sad je sav ispresjecan biciklističkim stazama i ne znam šta bi još hteli.Ajde da u Petrovaradinu provozaju protestnu vožnju od Žeželjevog mosta do Sremskih Karlovaca po tzv Dunavskoj biciklističkoj ruti koja postoji samo u mislima.
Zahtevamo da grad pocne kaznjavati bahate vozace limarije na cetiri tocka, koji bahato isecaju i obaraju bicikliste. Da se obnove i prosire biciklisticke staze. Neka suze kolovoze. Ne zanimaju me polovni dizel krsevi koje primitivci voze po svaku cenu da bi nadogradili svoj zaostali ego. Eno im beograd pa neka se sepure u kolonama.
Neka se okupe u Februaru na dan grada, jer non stop tvrde kako im je bickl dovoljan i idealan. Nešto ih ne viđam da zimi voze bicikl, a nisu u hibernaciji.
Žao mi je što neću učestvovati u ovoj Bi, ali godinama se zalažem za "oslobođenje" mosta slobode.
Jednostavno rešenje je pretvaranje zaustavne trake prema Kamenici u dvosmernu bici stazu. Ta traka se veoma retki koristi za ono čemu služi(kvar vozila), a više se nedozvoljeno upotrebljava. Smer ka NS je preopterećen i nije pogodan za prepravku.
U pitanju je najotvorenije koketiranje sa gradskom vlašću.
Biciklisti trebaju da podrže aktiviste na Šodrošu.
NSBI već godinama pomaže gradu u promociji svojih projekata.
NSBI ne predstavlja bicikliste.
Kritična masa treba da produži u petak do Šodroša!
pritisak, uticaj na "uticajne" ljude,
lepo je kada postoji mogucnost da "obicni" ljudi sprovedu svoje ideje u delo
problem je kada ti ta "moc" udari u glavu pa pocnes da gledas samo svoj interes. po principu - ja sam se za ovo izborio i sad ima da isteram sve sto god mogu. pri tom ne vodeci racuna o pravima i interesima drugih
to je kao politika, samo na drugom nivou
bas to se desilo i biciklistima, odnosno onima koji istupaju u ime biciklista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ovog petka nova Kritična masa: Vožnja kroz Novi Sad uz poruku - Most slobode je bitan i biciklistima
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•26.08.2022.
•09:12 > 09:16
Komentari 35
Trt
A što se tiče puta prema Ledincima, osim biciklističkog saobraćaja prema Beočinu i dalje, to je takođe i glavni pravac za uspon na Frušku goru, daleko bezbedniji od uspona sa Paragova za Venac... Šta da ti kažem, možda se ljudi koji voze bicikle jednostavno plaše manje od tebe.
Trt
Evo čisto da proverim da li je stanje danas isto kao što je uvek i bilo, bacio sam pogled na google maps - i gle čuda, Kamenica se i dalje spušta do Dunava i nije naročito teško uspeti se biciklom od parka do centra Kamenice i dalje. To što za vas gore na brdu bicikl nije baš poželjno sredstvo jeste nezgodno, ali sami ste birali tu da živite, i vaša situacija ni najmanje ne utiče na konstantan biciklistički saobraćaj preko Mosta Slobode onih koji nemaju takav problem.
sasa
Eventualno dalje po ravnom uz dunav i može ali je extra opasno zbog gustog saobraćaja a naročito kamiona.Ja ne bi išao nikad prema ledincima biciklom da na 30 cm redovno prolaze šleperi pored mene.
Ja sam skoro svaki dan u kamenici i nesećam se da sam video ijednog biciklistu.Iz onog gornjeg dela oko poicijske škole može da se ide tu po kraju dok se ne krene nizbrdo onda nema nazad a u ostalom delu su uglavnom uzbrdice da se moj skuter od 6 konja ,50 kubika koji ide 65 na sat veoma muči i troši 30% više goriva.Biciklom mislim da je nemoguće.
Mastodont
Želim im puno sreće, možda mi zapišu tablice:)
Nebojsa
Mastodont
Dokle god se na mostu i u centru ne naprave biciklističke staze totalno se neću obazirati na to.
Aleksej
Nebojsa
Bojan
Koliko se sećam ti već nekoliko godina imaš ovde besne i agresivne komentare protiv biciklista, tako da ti ova sad gandijevska kuknjava baš i ne priliči.
Nebojsa
Nimbus
ex chapman
eto, ja o ovom konkretnom zahtevu koji se tice mosta Slobode nisam ni reci rakao, ali sam od vas ipak dobio "odgovor" na tu temu
ja sam kao klinac (pa i malo kasnije) redovno isao bas preko tog novog mosta do kamenickog i nazad. vrlo retko smo ili preko Titovog. jel se seca neko uopste kako je bilo prelaziti biciklom taj most?
Ana Marija
ex chapman
ja sam ovde govorio o tome kako su se u NS ljudi podelili na zaracene tabore: bicikliste, pesake i vozace - kao da te tri uloge nisu prisutne u vecini pojedinaca. dajte malo civilizovanog ponasanja i razumevanja za druge (i drugih za vas) pa ce svima biti lakse. govorio sam o tome kako je i jedna tako lepa ideja, kao promovisanje biciklizma, u NS uspela da se izvrgne u ruglo. kako su "biciklisti" postali gori od motorasa. zapravo kako je ceo diskurs i klima u drustvu takva da na povrsinu uvek izbijaju najgori porivi. u Cambridge su tehnicki uslovi za bicikliste mnogo losiji, ali su ljudski odnosi u saobracaju mnogo bolji. nema nepotrebnog "kur.enja", nema divljanja i isterivanja "svojega" po bilo koju cenu...
mozda sam i u krivu i mozda je problem opstijeg karaktera i treba uzroke traziti na drugom mestu. ali nesporna je cinjenica da odnosi pesak-biciklista-vozac nisu normalni
ex chapman
Ns
može to i jače
Pošto nam u ovom gradu svakog dana neko izleće na biciklističke staze a komunalci su na njih postavili saobraćajne znakove koji se kose s propisima i zdravim razumom da bi neko na njima uzeo gomilu para, nismo ni približno dovoljno militantni. To doduše ima veze i sa ovom inicijativom, koja je toliko duboko u džepu gradske vlasti da im samo zvonce viri.
ex chapman
shalu na stranu - niko nije veci pobornik bicikla kao prevoznog sredstva od mene. ja svuda idem bajsom, osim ako idem peske. naravno vece razdaljine voz, avion, brod isl.
al Srbija je chudo - u Srbiji cak i nesto poput ovakve plemenite ideje moze da se preobrazi u nesto ruzno. umesto promoviasanja biciklizma, Inicijativa promovise bahatost i bezobzirnost prema drugima. kako je vreme prolazilo "militantne" izjave postajale su sve otvorenije. da ne govorimo o komentarima "pobornika biciklizma" na portalima - ukljucujuci i lika koji je rekao kako ce da gazi mame sa kolicima na biciklistickoj stazi!
u normalnim zemljama stvari su normalne. u Srbiji ljudi mogu da se podele na pesake, vozace i bicikliste - iako vecina ljudi spada u sve tri kategorije
o vozacima elektricnih trotinet ovde ne bih da pocinjem. to je posebna diskusija
Gaskoin
Vlada
Pa mi ovaj već koristimo, ne treba nam drugi, hvala! A plaća onaj ko puteve oštećuje, znači opet vi... Zagađenje i opterećenje zdravstvenog sistema dobijete za džabe.
boger
Trt
Prosto je neverovatno kakve se sve neznalice javljaju na ovu temu, od insistiranja na prsluku i kacigama u gradskoj vožnji do ovakvih gluposti... Sa Mosta Slobode se silazi rampom pre tunela, pa kroz Kamenički park za Kamenicu i dalje. Stotine ljudi to radi svakog dana, a mnogi su poput mene to radili još kao osnovci.
novosadski bicikl
obično parče staze na već postojećem mostu, da čovek ne poveruje, kao da treba da konstruišu svemirsku krstaricu.
Vlada
NS
sasa
Šta će posle tunela ,Na onu uzbrdicu ka kamenici niko ne može da izvuče a i kolovoz je motoput gde je zabranjena vožnje biciklovima i ograničenje sa 110 na 80.
Neće ni 1 promil kameničana ići mostom.Isto ko i sad .Ide poneki rekreativac iz grada da se voza a to meže i preko ona druga 2 mosta
Bombarder
prvo urediti
Mlađima od 18 i starijima od 65 zabraniti da voze po putu gde nema biciklističke staze.
Obavezno nošenje fluo prsluka i biciklističke kacige.
Kazne iste kao i za sve druge vozače mopeda ili motocikala.
Kec
Vasa
ZOZONE
Bolji predlog
Nataša
Jednostavno rešenje je pretvaranje zaustavne trake prema Kamenici u dvosmernu bici stazu. Ta traka se veoma retki koristi za ono čemu služi(kvar vozila), a više se nedozvoljeno upotrebljava. Smer ka NS je preopterećen i nije pogodan za prepravku.
Biciklista
Biciklisti trebaju da podrže aktiviste na Šodrošu.
NSBI već godinama pomaže gradu u promociji svojih projekata.
NSBI ne predstavlja bicikliste.
Kritična masa treba da produži u petak do Šodroša!
ex chapman
lepo je kada postoji mogucnost da "obicni" ljudi sprovedu svoje ideje u delo
problem je kada ti ta "moc" udari u glavu pa pocnes da gledas samo svoj interes. po principu - ja sam se za ovo izborio i sad ima da isteram sve sto god mogu. pri tom ne vodeci racuna o pravima i interesima drugih
to je kao politika, samo na drugom nivou
bas to se desilo i biciklistima, odnosno onima koji istupaju u ime biciklista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H